Dag 1 ( Maaat )

Förut skrattade jag åt folk som bloggade... o nu e jag här.
Inte för att försöka visa att jag duger, eller leta efter mer uppmärksamhet,
men för o bara snacka med den som vill läsa.
HUR SOM HELST!

Idag har vart en lång dag, vi fick larm precis när vi hade börjat träna i stats, IGEN..
Det brann i Haninge, lägenhetsbrand med människor inblandade så vi fick åka en 40 minuters resa dit o passa. Det roliga e, att just idag ville vi gå TIDIGARE o träna för att varje gång vid 19 tiden så har larmet gått när vi tränat, så idag bestämde vi oss för o gå tidigare (14.00) och så hände det här..
o bara för att ni ska få en bild över det så går det 2-3 larm om dagen MAX i snitt, och sen att det 6 gånger irad blir larm samtidigt som vi tränar... hope u get the picture.

Så idag har jag ätit EN enda riktig måltid (om man bortser ifrån frukost, mellanmål o annat skit)
Hade fotbollsträning idag också! JUST GREAT! ingen mat i kroppen förens klockan 23, och jag ska flytta till botkyrka brandstation för o prova på skiften där borta (betydligt längre och färre pass).
På lördag väntar ett DYGNS pass, jag ska alltså bo i haket i 24 timmar... kul va?
Det är mycket som har hänt idag, jag skulle kunna skriva hela dagen (20 minuter kvar HöHö) men tycker vi sätter punkt här.

Det här är min första blogg så tips på hur man borde göra uppskattas starkt!
Innan jag går så borde jag kanske presentera mig själv lite...

Soran är namnet, 20 år gammal den 12:e april. Född i Huddinge sjukhus
Bor tillsammans med ensamstående mor och 3 syskon
Körkort, jobbar för polisen som civilanställd men har nu för tillfället jobb hos brandförsvaret (i 2 månader till)

Livet rullar, cashen rullar, o bilen rullar ( :
Tills Vidare. Soran


Kommentarer
Postat av: Ord blir meningar

Nya bloggkungen ;)

2010-03-02 @ 23:43:49
URL: http://ordblirmeningar.blogg.se/
Postat av: Frida

hej Soran! :)

2010-03-02 @ 23:44:23
Postat av: Mikaela

Yeey Soran har skaffat blogg:P

2010-03-03 @ 10:12:46
Postat av: Generalen

Flickor flickor nu kommenterar vi sorans blogg, detta är inget chattrum!



Mycket fin dag soran, Jag hoppas det löser sig med din träning!

2010-03-03 @ 21:55:56
Postat av: Malin

WIHO SORAN! YOU'RE THE MAN!

2010-03-03 @ 22:13:25
URL: http://mizze.blogg.se/
Postat av: Nawal

Bra att du börjat blogga Sorre, så kan jag följa ditt liv :)

2010-03-05 @ 14:55:19
URL: http://newl.blogg.se/
Postat av: R

Annorlunda med killar som bloggar!

2010-03-09 @ 23:00:36
URL: http://beyondletters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0