Dag 2 ( tråk )

Hmm.. satt igår natt o samtalade till klockan 5, dont ask me why.
Det var ändå ett ganska trevligt samtal... om jag kommer ihåg rätt.
HURSOMHELST!

Vaknade idag vid 11, käkade frukost och pilla lite på bilen.
Idag har jag inte gjort något speciellt egentligen.. och när jag bad om hjälp till något o skriva om så sa den första till mig att skriva om Skvaller? o den andra ber mig skriva om filmen "farsan"?.. aja
ääh ni bloggare e konstiga. eller så kanske det är jag som e konstig.

En polare till mig har tjejproblem. Distansproblem. Han väljer o hopppa över småproblem som dem har tillsammans, och hon har börjat med ett skolprojekt med en kille som hon inte gillar längre enligt henne.
Jag har alltid bett honom att försöka vara så öppen som möjligt, men inte höra av sig allt för ofta (vilket han ändå gör) och att det ska vara en avslappnad stämning när dem snackar/webbar. 
fler tips uppskattas?


Vidare till detta Ifrån ingenstans... Vill du veta vad ditt namn är på japanska?
Jag Heter Arimoshikato, coolt va? ;D

A - ka
B - tu
C - mi
D - te
E - ku
F - lu
G - ji
H - ri
I - ki
J - zu
K - me
L - ta
M - rin
N - to
O - mo
P - no
Q - ke
R - shi
S - ari
T - chi
U - do
V - ru
W - mei
X - na
Y - fu
Z – zi

....Vad blev namnet ? :)

Peace & Love! Soran

P.S Innan ni drar, spana in dagens youtube clip som jag fick av Emelie! ;D enjoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0