Dag 3 (stress)

Hej kära blogg!

Idag har vart en skön dag, fått lite allt möjligt gjort...
Jag har börjat använda SKYPE också. Måste erkänna att det är MYCKET trevligare o prata med någon än o sitta i msn o chatta... känns så opersonligt.
Var i Skärholmen runt 6-8 o träffa två kompisar som jag inte sett på nästan 1 år?
Jätte trevligt, åt middag med dem och sen blev det "centrumvandring". :P
Jag har bestämt mig för o focusera träning på benen mer, överkroppen e fan bra som den är har jag tillslut insett.

Jag känner mig ganska stressad idag, och samtidigt lite fundersam över hur morgondagen kommer sluta.
Fick värsta genomgången av kollegorna på lindvreten om hur man ska beteé sig, vad man får o inte får göra.
Men jag kan vara schyst emot någon ibörjan, men om den/dem personerna inte visar något tbx då skiter jag i reglerna inför imorn ärligt talat... dem kan vara sura o griniga där i botkyrka brandstation om dem vill, im still gonna be me. ( : Äsh! Den dagen, Den sorgen. Mer om detta imorn...


dagens fysträning började halv 9 och jag kom precis hem, o nu e man helt trött.
Sitter faktiskt nu as we speak och äter lax med potatis, namnam. :D
Efter maten blir det hopp hopp in i duschen o direkt efter de hopp hopp i säng!
Måste ladda batterierna inför imorn!

Wish me luck! Soran


Kommentarer
Postat av: Thi

Jag tycker du borde ge mig din mat nu Soraan.. :/

2010-03-05 @ 14:39:21
URL: http://metrobloggen.se/Thiiii

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0