Dag 4 (kul!)

HEJ
Idag har vart en lärorik dag, har börjat på Botkyrkas brandstation och skift 2:an verkar härliga.
Det brann idag, en sopbil utanför OKQ8 i Skärholmen. Vi skulle vart FÖRST på den och jag hade tillomed fått släcka den sa dem, men vi var på ett annat larm samtidigt, så vi kom när läget var under kontroll. FAN!

Det känns som att arbetet i Botkyrkas brandstation är mycket mer praktiskt arbete, eller det ÄR mycket mer praktiskt. Förväntningarna är på topp, och hoppas alla dagar var lika bra som denna. Det känns bra ( :

Imorn skulle vara klassreunion med folk ifrån gymnasiet, men jag jobbar mitt dygns pass imorn. It sucks.
Har problem med knät, knäsenan håller på o brister. Känner mig som en gammal gubbe ibland asså...

Har lovat mig o börjar hjälpa mamma mer hemma, hon orkar inte göra allt längre.
Jag sköter juh mitt, städar efter mig, diskar mitt, bäddar min säng.. men hon behöver lite mer hjälp (säger det här bara för o påminna mig själv).

Juste! Ska kolla förbi någon klubb som min polare håller i idag, jag är VIP :P HöHö.
aja, borde fan börja sminka mig o vaxa skinkorna.

MEN! Innan jag beger mig vidare i livet tänkte jag dela med mig av mitt nya schema den här månaden:

AAAAAAAAAAAAAAAH, I <3 IT!
Soran


Kommentarer
Postat av: Sammy

Generalen här, jag var i IKEA då det brann, såg den svarta röken stiga från OKQ8 ;) Det var inte en fin syn och jag tänkte själv bestiga klippan av rädsla och ta mig ann elden innan jag såg min buss komma och fick lämna jobbet till Brandmännen;)



Över till dig Soran, Over'n out!

2010-03-05 @ 21:28:02
Postat av: Nawal

Härligt, och bra tanke med att börja hjälpa mamma, det behövs alltid!!



2010-03-06 @ 09:11:52
URL: http://newl.blogg.se/
Postat av: Emelie, mamma till Lukas

Sweeet me jobb AVIS men det ska stå Melle på torsdag ockås:|

2010-03-07 @ 13:26:39
URL: http://mellemus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0