Dag 6 (The Code)

Hallå!

Idag började jag dagen med att storhandla med morsan, köpte käk för 1500 i city gross (ingenting jämfört med förra veckan, 3000). Min frukost bestodd utav 2 Cheesburgare, MUMS!
Så efter jag slängt av maten och mamma hemma, så drog jag med farsan för o fixa klart det lilla projekt vi startat...

När vi var påväg till verkstan satte jag på radion, och som aldrig tidigare så ber den nu om en kod?..
Vi åkte till volvos bil-store och kollade upp det, så var tvungen o betala 125 kr för koden, MEN sen dök ett nytt problem upp... Bilen står på MORSAN! Och det är endast hon som kan ta emot koden (sånt onödigt slöseri med tid för en stereo för max 300 kr).

Koden fick vänta...

  Jag o Farsan drog med bilen vidare till Biltema, köpte lite stuff och off we go!
Efter att vi vart klara med meckandet, droppade jag av honom i skärholmen för o hämta upp morsan... igen.
Den här gången åkte vi för den jäkla koden, som vi nu entligen fick för 125 riksdaler.
Koden var 4411! SÅ, nu vet alla som läser detta koden till min stereo!.. patetiskt.
Det roliga e att jag sen kom på att jag hade försökt slå en kod, och det var 4415! helt otroligt. EN siffra.
Aja.. nu släpper vi det här.

Bilen var klar, käket var klar, och nu väntade dagens kvällsträning med laget, KONDITION.
På träningen senare så skulle vi springa runt Vårbergs ip 4 gånger (5 km).
Jag klarade det på 25 minuter o 5 sekunder, hamnade på 2:a plats.
Jag måste skylla lite på det kalla vädret, hade svårt med att andas in. Jag vet att jag kan bättre.

Skjutsade en polare till Huddinge efter träningen o nu e jag här.. halfnaked after the shower.
ska väll trycka i mig lite snabbmat vi har köpt, (älskar fyllda kylskåp) sen är det nog bedtime..

Hoppas på mer äventyr imorn på jobbet... komigen nu folket! Tänd en ordentlig brasa i Botkyrka då!

för MIN skull!


haha nee, nu börjar jag bli trött här. har skrivit bra mycket idag, mycket som har hänt.



Sov gott alla där ute! Soran

 


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Yaay gillar din blogg Soran så sluta inte blogga.



Godnatt:D

2010-03-08 @ 23:33:55
Postat av: Malin

Go Soran! Fortsätt med bloggandet! Känns jordnära. Men var liiiite mer aktiv.. ;)

2010-03-09 @ 14:30:00
URL: http://mizze.blogg.se/
Postat av: Nawal

Yeaahh go soran go :)

2010-03-10 @ 05:14:56
URL: http://newl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0